Výroční zpráva

Výroční zpráva se podává za každý projekt, který byl podpořen dotací, a to až po podání vyúčtování dotace. Termín podání stanovuje MPSV.

Podání výroční zprávy spočívá v jejím zpracování podle metodiky MPSV. Vytvořený dokument se vložení do aplikace jako elektronická příloha.

Jak na to

1)    Výroční zprávu je nutné podat zvlášť za každý projekt, na který byla dotace poskytnuta.

2)    Vytvořte dokument výroční zprávy podle metodiky MPSV.

3)    Spusťte úlohu Žádosti, upravené rozpočty, námitky, vzdání se dotace a vyúčtování

Z hlavního menu spusťte úlohu Žádosti, upravené rozpočty, námitky, vzdání se dotace a vyúčtování. V seznamu podaných žádostí vyberte a otevřete žádost, na základě které vám byla přiznána dotace, a otevřete detail projektu, za který budete podávat výroční zprávu.

4)    Spusťte úlohu Výroční zpráva a vložte dokument výroční zprávy

Z formuláře Projekt spusťte úlohu Výroční zpráva. Vložte jako přílohu dokument výroční zprávy – viz kap. 15.2 Vložení dokumentu výroční zprávy.

5)    Podejte výroční zprávu

Pomocí úlohy Podání podejte výroční zprávu – viz kap. Podání / vzetí zpět výroční zprávy.

Vložení dokumentu výroční zprávy

Formulář výroční zprávy obsahuje pouze tlačítka pro tyto hlavní úlohy:

·         vložení přílohy

·         podání

Pro vložení dokumentu s výroční zprávou slouží obvyklý dialog pro vložení příloh.

Jestliže se výroční zpráva skládá z více dokumentů, je nutné je každý dokument samostatně. Úloha povoluje vložení více dokumentů.

Podání / vzetí zpět výroční zprávy

Úloha pro vlastní podání je obdobná jako pro podání žádosti nebo vyúčtování. Součásti podání je vytvoření PDF dokumentu, který slouží jako potvrzení o podání výroční zprávy.

Tento dokument si můžete po podání vytisknout anebo stáhnout v elektronické podobě.

Pokud po podání zjistíte, že jste omylem v dokumentu výroční zprávy udělali chybu, můžete výroční zprávu vzít zpět, vložený dokument smazat, vložit opravený a opět podat. Podmínkou je, aby neuplynul termín pro podání výroční zprávy.