Jak na to
Vyúčtování je nutno podat zvlášť za každý projekt, na který byla dotace poskytnuta.
Spusťte úlohu Žádosti, upravené rozpočty, námitky,
vzdání se dotace a vyúčtování
Z hlavního menu spusťte úlohu Žádosti, upravené rozpočty, námitky,
vzdání se dotace a vyúčtování. V seznamu podaných žádostí vyberte
a otevřete žádost, na základě které vám byla přiznána dotace, kterou
chcete vyúčtovat, a otevřete detail projektu, který budete vyúčtovávat.
Spusťte úlohu Vyúčtování
Z formuláře Projekt spusťte úlohu Vyúčtování a vyplňte výši obdržené
dotace a případně vrácené částky – viz kap. Vyúčtování dotace projektu.
Vyúčtujte náklady
Z formuláře Vyúčtování dotace projektu otevřete formulář Náklady –
vyúčtování projektu, zadejte skutečné náklady položek a uveďte výši
jejich čerpání z dotace – viz kap. Vyúčtování nákladů projektu.
Vyúčtujte příjmy
Z formuláře Vyúčtování dotace projektu otevřete formulář Příjmy – vyúčtování
projektu, po příjmových položkách uveďte skutečné příjmy projektu
– viz kap. Vyúčtování příjmů projektu.
Vložte
přílohy
Z formuláře Vyúčtování
dotace projektu spusťte úlohu Přílohy
a vložte soubory – viz kap. Vložení příloh.
Podejte vyúčtování
Z formuláře Vyúčtování dotace projektu spusťte úlohu Podání vyúčtování.
Postup podání je obdobný jako při podání např. upraveného rozpočtu
– viz kap. Podání vyúčtování a vzetí zpět podání.
Ověřte si podání vyúčtování
Jako doklad o podání vyúčtování dotace na projekt si z formuláře Podání
vyúčtování projektu vytiskněte tiskovou sestavu vyúčtování. Lze ji
vytisknout kdykoli po podání vyúčtování. Obsahuje datum a čas podání,
včetně jména osoby, která vyúčtování rozpočet podala. Vytištěné vyúčtování
neposílejte na MPSV, podání prostřednictvím aplikace je plně postačující.