Jak na to

Vyúčtování je nutno podat zvlášť za každý projekt, na který byla dotace poskytnuta.

  1. Spusťte úlohu Žádosti, upravené rozpočty, námitky, vzdání se dotace a vyúčtování
    Z hlavního menu spusťte úlohu Žádosti, upravené rozpočty, námitky, vzdání se dotace a vyúčtování. V seznamu podaných žádostí vyberte a otevřete žádost, na základě které vám byla přiznána dotace, kterou chcete vyúčtovat, a otevřete detail projektu, který budete vyúčtovávat.

  2. Spusťte úlohu Vyúčtování
    Z formuláře Projekt spusťte úlohu Vyúčtování a vyplňte výši obdržené dotace a případně vrácené částky – viz kap. Vyúčtování dotace projektu.

  3. Vyúčtujte náklady
    Z formuláře Vyúčtování dotace projektu otevřete formulář Náklady – vyúčtování projektu, zadejte skutečné náklady položek a uveďte výši jejich čerpání z dotace – viz kap. Vyúčtování nákladů projektu.

  4. Vyúčtujte příjmy
    Z formuláře Vyúčtování dotace projektu otevřete formulář Příjmy – vyúčtování projektu, po příjmových položkách uveďte skutečné příjmy projektu – viz kap. Vyúčtování příjmů projektu.

  5. Vložte přílohy
    Z formuláře Vyúčtování dotace projektu spusťte úlohu Přílohy a vložte soubory – viz kap. Vložení příloh.

  6. Podejte vyúčtování
    Z formuláře Vyúčtování dotace projektu spusťte úlohu Podání vyúčtování. Postup podání je obdobný jako při podání např. upraveného rozpočtu – viz kap. Podání vyúčtování a vzetí zpět podání.

  7. Ověřte si podání vyúčtování
    Jako doklad o podání vyúčtování dotace na projekt si z formuláře Podání vyúčtování projektu vytiskněte tiskovou sestavu vyúčtování. Lze ji vytisknout kdykoli po podání vyúčtování. Obsahuje datum a čas podání, včetně jména osoby, která vyúčtování rozpočet podala. Vytištěné vyúčtování neposílejte na MPSV, podání prostřednictvím aplikace je plně postačující.